SELAMAT DATANG KE BLOG URUSAN ULAMAK PAS KAWASAN TEMERLOH

BLOG YANG MENGHIDANGKAN ARTIKAL AGAMA,ISU - ISU SEMASA DAN KEGIATAN URUSAN ULAMAK

Sunday, June 10, 2012

NIKAZIZ,ABDUL HADI TIDAK BERDENDAM

KOTA BHARU – Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat menegaskan beliau tidak pernah berdendam dengan Presiden Part,Datu Sri Abdul Hadi Awang seperti tuduhan yang dilemparkan pihak tidak bertanggungjawab .
Sehubung itu, Nik Aziz meminta jangan ada pihak yang cuba untuk memecahbelahkan dan melaga-laga hubungan antara beliau dengan Abdul Hadi kerana ia adalah tidak benar .
Menurutnya walaupun ada pihak melihat wujudnya percanggahan pendapat antara mereka yang dikata tidak sehaluan,tetapi beliau menapikan msing –masing bermusuh dan setakat ini hubungan antara keduanya amat baik.
“Hubungan saya dengan Abdul Had tidak bermasalah , ini kerja UMNO yang melaga –lagakan orang,dia sendiri tidak ada hujah ,” katanya kepada pemberita ketika ditemui selepas majlis perasmian Ekspo Pertanian Negeri Kelantan 2012, semalam.

Nik Aziz menyifatkan penarikan balik kenyataan untuk muzakarah dengan Umno kerana Abdul Hadi tidak bersetuju dengan keadaan tersebut.
“Saya hanya menyokong isu muzakarah, apabila Abdul Hadi tidak mahu jadi saya menarik semula kenyataan saya juga,katanya . (Sinar Harian Edisi Pahang 6.6.2012).

hubungan irat di antara Nik Aziz dan Abdu Hadi





No comments:

Post a Comment